Marketing automation & e-mailmarketing
Inzetten op marketing automation en e-mailmarketing? Dat resulteert in meer leads, meer omzet en meer tijd.

Marketing automation vs. e-mailmarketing
Meer uit je marketing inspanningen halen? We zetten in op e-mailmarketing en marketing automation om loyalere klanten, meer omzet en vlottere processen te realiseren. Hoe?
Terwijl e-mailmarketing een vorm is van direct marketing waarbij we jouw boodschap rechtstreeks naar de ontvanger sturen, gaat het bij marketing automation om veel meer dan dat. We richten ons hier niet alleen op e-mail, wel op elke interactie die een lead met je merk heeft. Via de telefoon, jouw website, social media of e-mail ... we zetten software in om prospects en klanten op het juiste moment de juiste persoonlijke experience te bieden, en we brengen hen met de juiste content steeds een stap verder in hun aankoopproces. Tijdens de hele customer journey.
Wat kan marketing automation betekenen voor jouw merk?
Van een verlaten winkelmandje of een download tot het aanklikken van een specifieke webpagina ... de customer journey kent een heleboel triggers waarop we jouw marketing kunnen automatiseren. De voordelen? Het leadgeneratieproces is 24/7 geautomatiseerd en prospects worden in elke fase van de customer journey benaderd. Met gepersonaliseerde boodschappen, op de juiste manier.
Marketing automation binnen e-mailmarketing
We denken bewust en doelgericht na over de juiste plaats van een e-mail binnen onze marketing strategie. Hierdoor kunnen we persoonlijke mails uitsturen die de ontvanger inspireren met de juiste boodschap. Op het juiste moment. Heeft hij bijvoorbeeld een brochure gedownload, dan sturen we hem enkele dagen later een mail met extra info. We werken hiervoor met mailing tools zoals Mailchimp, Klaviyo en Brevo.
Get in touch.

