Data analytics, dashboarding & ROAS
Maximaliseer en optimaliseer prestaties: Analytics, Dashboarding en ROAS Strategieën voor digitale groei.

Data en Analyse
In de wereld van digital marketing is data all over the place. Misschien worstel jij ermee om deze gegevens om te zetten in bruikbare inzichten en acties? Wij nemen het graag van je over. We analyseren data, ontdekken inzichten en nemen concrete acties om advertenties te personaliseren en mediabudgetten effectiever in te zetten.
Hoe we dat doen? Door jouw merkvisie en doelen te vertalen naar meetbare KPI’s. Met relevante metrics volgen we elke fase van de customer journey om te kunnen optimaliseren en de slagkracht van onze digitale marketingcampagnes te verhogen. Dat doen we in alle openheid, want dankzij ons real-time dashboard krijg je steeds een duidelijk overzicht van de resultaten voor jouw merk.

Webanalyse en datamanagement: onze termen en tools
Google Analytics 4 (GA4)
Deze nieuwste versie van Google Analytics biedt ons geavanceerde analysemogelijkheden. We verzamelen zowel website- als app-gegevens en krijgen meer inzicht in het klanttraject over verschillende apparaten en platforms.
Google Tag Manager (GTM)
Dankzij deze Google-tool kunnen we tags op jouw website beheren, zoals trackingcodes voor webanalyse, conversietracking en remarketing, zonder dat hiervoor telkens manuele wijzigingen aan de websitecode nodig zijn. Zo verzamelen we snel én eenvoudig nauwkeurige data over het gedrag van gebruikers op jouw website, en kunnen we onze campagnes op basis van deze inzichten optimaliseren.
ROAS
Een andere belangrijke metric om de effectiviteit van onze advertentie-uitgaven te meten, is ROAS, of Return on Advertising Spend. Hiermee bepalen we hoeveel omzet wordt gegenereerd voor elke euro die aan advertenties wordt besteed. Door ROAS te analyseren, evalueren we de prestaties van onze advertentiecampagnes, beoordelen we de rendabiliteit ervan en kunnen we advertentiebudgetten effectiever toewijzen.
Get in touch.

